tisdag 23 november 2010

En fartfylld kväll!!


                                vi ville visa hur starka vi är
                                 Frida-matkärring hahaha
                                Jag älskar Hannas söta klänning/baddräkt, fattade inte riktigt var det
                                var men fin va den
                                 vad höll jag på med?......ingen vet
             Och en kväll kan ju inte passera utan en (ett antal)  bilder när vi bara ser allmänt konstiga ut  
Hej!
Här kommer bilderna jag tog från förra helgen. Ibörjan så var jag tänkt att se ut som zorro men hanna och Frida utnämnde mej till bob hund (och jag får väll hålla me). Jag har tydligen en tendens att bil något helt annat än vad jag hade tänkt mej. Senare under kvällen så blev jag om sminkad till en clown, vilket blev riktigt bra faktiskt.
Sedan på morgonen när vi skulle äta frukost var vi kanske bara lata men det blev i varje fall gårdagens tacos som  första måltid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar