tisdag 7 december 2010

  1. Att jag börja sjunga/tralla/nynna på någon radom låt när jag tänker. Typ på matten hör man: Men va fan tyst. Men läste faktiskt att de är bra att sjunga eller vissla när man tänker, då liksom faller alla bitar på plats.
  2. Jag suger på att bli stressad. Jag fattar inte ens att jag behöver vara stressa och så stressar man bara dom runt om en för att jag inte är stressad ,ni fattar. Eller så blir inte ett skit gjort.
  3. Och kanske det värst. Jag är otroligt slarvig och virrig. I skolan får mina vänner stå ut med när jag letar efter skåps nyckeln. Hemma så blir mitt rum ganska.... jätte stökigt osv. 
Det var det jag kom på, det kanse finn en massa mer.... vem vet. Man kan inte vara som alla vill, med dom orden säger jag AdJö

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar