tisdag 29 mars 2011

London dag ett

Hej!
Efter ett antal dagar har jag äntligen laddat över London bilderna, jayy. Jag tänkte (som Frida har gjort tidigare) lägga upp bilderna  i dag ordning. SÅ nu börjar jag med dag ett. 
Det här var vad vi mötte när vi satte oss på tåget från flyg plattsen, 
ett typiskt Engelskt väder (vad jag förknippar Englands väder med).
En otroligt suddig bild av tågstationen, jag tror de va här Harry Potter 
gav sig iväg? hihih
innan vi ska iväg och äta hinner vi slappa ett tag på hotellet som låg
 50 m från Hyde park, mys. Och ett finare väder hade det även blivit. 



Efter en god middag på Pizza hut gick vi till dagens höjd och slut punkt, 
musikalen We will rock you. FAN VAD HÄFTIGT DE VA!!. kulissbytena musiken
men som alltid hade den en lite klen story fast de gjorde inget då allt annat va bra :D 

Ps. tyvärr så fick man inte fota under föreställningen så jag har inga foton där i från, Synd :( 
Där va den dagen slut, som bara var en halv dag... men det kommer mer i morgon PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar