lördag 2 april 2011

Dag två i London

Varför har inte vi sona här coola?? Jag skulle slänga mobilen direkt. 

 Våran första hel dag i London så vi går upp tidigt för att hinna göra så mycket som möjligt under dagen. Första planen: gå till Madame Toussauds. Vilket slutar i en låååång omväg, men jag gillade det för då fick man se mer av staden :D
Halvägs framme måste vi stanna och ta en fika på Starbuks, mysigt.
väl framme så var vi klantiga nog att inte tänka på att det blir en KOLOSSALT lång kö för att komma in så vi vänder om och bestämmer att vi ska gå en annan dag och förhandsboka biljetter.

   
När fi kommer till oxfoard så knorvlar det faktiskt lite i maggen så de passade ju bra med riktig skräpmat på KFC, det var precis så som i dom amerikanska filmerna, hihihi

Efter att ha gottat oss i friterad kyckling drog jag och mamma till Primark (!!). Snacka om ett
 galet ställe med galet  mycket folk. Köpte lite saker där (ska visa) som va riktigt fina. Men jag fattar 
inte hur folka kan köpa typ 4 PÅSAR var!!!
Och slutligen efter att ha ätit på något liten Indisk restaurang som btw var den godaste indiska mat jag har ätit någonsin, gick vi till en mataffär och köpte lite godis och jag tog även en cherry cola.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar