onsdag 15 juni 2011

Student på väg

 Igår tog min Hansi-Pansi studenten och det firades med att en del utav släkten kom hit! Här kommer lite bilder mm.
Dagen började med min skolavslutning, som var våra härliga niors sista...
Efter betyg och kramar var det dags att dra iväg till syrrans student vid kärrtorp!
Hon fick utmärkelsen bäst betyg i klassen och blåste i den här.
Hon bar runt på en hel del saker, allt från små flaskor till...
...Den här, lika som bär! (ett gammalt skämt inom min familj, plus att hon älskar Toy story)
Champange-drickande
Lyckorus
Och 47 flak med öl.
Hanna bar plastskydd på sin mössa, smart enligt mig.
Alla fick tyvärr inte åka med till balen.
Leverans på väg, jag undrar vad killen råkat ut för haha!
Efter att Hanna kommit hem och tvättat av sig blev det presentöppning. Hon fick många fina presenter, förutom min fula.
Det serverades italiensk buffé och cupcakes med små hattar! De godaste jag har ätit då jag egentligen inte gillar all typ av glasyr. Efter middagen (som vi trots partytält åt inomhus då det regnade) begav sig Hanna och hennes vänner ut för att festa och jag däckade i soffan i brist på energi.
Jag hoppas att du har haft en underbar student Hanna och att du njöt av att vara med dem som älskar dig allra mest! Lycka till! :) <3
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar