söndag 11 december 2011

Fjärilar och Filmisar

Här kommer lite bilder från en bokfika jag hade med Hanna för ett tag sedan!
Först gick vi in en sväng på Beyond Retro, där vi hittade dessa grymma tröjor. Hanna försökte övertala mig om att vi skulle ha dem på nyår och se helt grymma och galna ut. Det hade varit lite kul tycker jag.
Vi hittade också ett gäng filmisar där vackra fröken Hepburn fanns! Ända sen jag läste ut Breakfast at tiffany's har jag blivit helt förälskad i henne.

Våra planer hade först varit att gå till String, men där var det redan fullt med folk så vi fick gå vidare.
Väl vid Espresso House slog vi oss ner och pratade böcker som aldrig förr. Det var egentligen träning inför vår riktiga bokfika i skolan, men jag gör det gärna igen!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar