måndag 9 maj 2011

!5 år och om mindre än en månad fyller jag år

Hello. Har varit hemma sjuk i några dagar nu och har då inte hunnit berätta om Andreas födelsedag!
Jag vaknade med ont i halsen men tog trots det tunnelbanan till Pizza hut. Där väntade nämligen födelsedagsbarnet och Hanna.
 På vägen dit fanns en modevisning.
 Det var design gymnasiets duktiga elever.
 Dem hade byggt allt från hus...
 Till möbler mm.
 Och jag fastnade självklart framför dessa teckningar.
 Andrea (15 ÅR!)
 Jag blev nog lite smått förälskad i tjejen i bakgrunden så jag smygfotade, haha!
Hanna spelade upp lite reklamer på Tullys...
 Och strax där efter gav vi oss iväg på nya äventyr då vi hörde bra musik. Det var en vintage affär i närheten.
Mina små flickor. Fanny jobbade tyvärr på banken men tjänade caaaaash.
Fridolin!

1 kommentar: