lördag 28 januari 2012

Med en rödbasker och mjölkmustasch

Här kommer ännu ett sent kvällsinlägg (jag har inte tid att blogga någon annan gång!) med lite bilder från dagen. Min lunch bestod utav sushi som jag delade med min kära mamma och desserten blev shopping med fina Hanna. Hon köpte ett par härliga skor och jag gick hem med lite prover från olika produkter som ska bli spännande att pröva på mitt så kallade hår. Men innan vi drog hem så tog vi en sväng förbi Tullys också och drack deras goda milkshakes, yum-yum!
Jag drack pepparkaka-choklad! Jag dör så goda milkshakes dem gör.
Hanna var fin som vanligt med röd basker och drack passionsfrukt-kokos. Det smakade som sommar.
Fridolin!

1 kommentar:

  1. Hihi, tack för de fina komplimangerna, du var också jätte fin. har du prövat produkterna än?

    SvaraRadera