onsdag 25 januari 2012

Södra Latin

Den här veckan har jag gått på ett gäng olika gymnasiums öppna hus, allt från nacka till kulturama, och idag var det södra latin som gällde!
Håret fick prova på en ny och enkel frisyr (något rörig) som jag kan berätta mer om senare.
Efter skolan mötte jag upp min syrra i stan och tillsammans tittade vi i second hand-butiker och på danskläder. Här är jag och en hundblus som jag gillade lite extra mycket. 
När det var dags att bege sig till Södra Latin mötte vi upp resten av familjen och vandrade runt på den fina men fullspäckade skolan. Vi tittade på olika typer av utställningar och pratade med begåvade och härliga estet-elever, för att inte nämna de duktiga musikanterna! 
När vi kände oss mätta på gymnasieprat så åt vi istället ett gäng goda mackor på Wayne's Coffe och pratade roliga appar. Det var en bra dag, även om gymnasieval kan stressa upp dem flesta...
Fridolin!

1 kommentar: