söndag 30 januari 2011

Drakens, harens kaninens eller någon annans år.

Grattis kinesiskt nyår i efterskott!
I går drog jag, hanna och andrea in till östasiatiska för att kolla in terracottaarmen och resten av deras utställningar. Vi planerade att titta på dansande drakar också, men bestämde oss istället för att ta en fika. Det roliga är att jag samma dag skulle gå på liljevalchs med familjen så på vägen till Tullys så ringde dem och sa att dem var inne i stan, på Urban. Jag sa därför adjö till mina vänner och på vägen dit träffade dem dansande drakarna, med trummor och allt! Jag träffade iaf min familj, vi gick på liljevalchs, fikade, åt på thairesturangen orkide och gick slutligen på filmen winter's bone. Den har fått toppbetyg av alla tidningar och var väldigt förvirrande. Enligt mig var den skittråkig men seriös och verklighetstrolig, därför var den så pass bra. Hursomhelst, se den!

I fredags och idag dricker jag jasminte i önskan om att bli frisk.
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar