fredag 21 januari 2011

Smeknamn: 
Hm.. har egentligen inget, men Andie i så fall 
Låt som när du är ledsen sörjer till?
När jag är ledsen eller arg lyssnar jag faktiskt på likin park. 
Beroende av: 
Frukt
Vad tror folk om dig? 
Vimsig/slarvig. Bestämd, på ett bra och dålig sätt. Och jag hoppas att folk ser att jag faktisk är en väldigt glad person.
Stämmer det?
ja de gör det nog. Jag har en väldigt tydlig personlighet (eller hur man ska säga) säger vad jag tycker och tänker om saker och ting för det mesta.
Brukar du skratta för dig själv? 
Haha ja, men de är om jag ser på något roligt tv program.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

ja De får vi göra :D <3 
Har du haft sex idag:

Nej.
Hur svarar du i mobilen:

Hallå.
Antal timmar sömn inatt:
kanske 7
Hur känner du dig nu:
Riktigt glad
Vad tycker du om fötter:
Va, vad är det för fråga?
Vad saknar du: 

Att sitta på en cykel på väg till stranden.
Har du spytt offentligt:
Nej som tur är !Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Säga något som är "förbjudet" för killar att säga, bara för att. 
Har du bra vänner och äkta vänskap?:
Haha har inget äktenskap. Men oja mina närmaste vänner (Hanna,Frida &Fanny) är 100% äkta. Jag är så glad att just dom är mina vänner. Aja svårt att beskriva men dom är bland de finaste jag har.
Vem ringde du senast?:
Hanna!!!
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
En massa men det som sas mest var nog " IT'S SO FLUFFY!!"
Vad får du oftast komplimanger för?
hm..jag vet inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar