lördag 29 oktober 2011

Kunglig Vintage

Idag var det dans på stan. Men det var inte därför jag var där.
Nej, jag skulle nämligen till livrustkammaren där det var klädbytardag! Det innebär att man lämnar in några plagg och får plocka på sig lika många själv. Det är bra för både miljön och plånboken!
Vad glad jag blev när två mega-härliga tjejer provade min tröja som jag aldrig använt förr och tycket att den var hur fin som helst :)
Jag lyckades hitta ett par riktigt bra vinterskor också med tjock sula och 100 % ylle.
När jag tröttnat på att prova och samla på mig kläder så gick jag på några utställningar. Den här hette kunglig vintage och innehöll bland annat klänningar från 60-talet.
Jag älskar historia, särskilt när det är design inblandat!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar