tisdag 25 oktober 2011

We have feathers in our hair so now we can fly

Idag drog jag och Hanna till Cupcake hairstyling för att sätta in fjädrar i håret! När jag var i LA i somras var trenden som störst och både pojkar och flickor gick runt med håret fullt av fjädrar i regnbågens alla färger! I Sverige är fjädrarna inte lika kända men vi lyckades ändå plocka på oss några...
Hanna valde ett gäng fina i limegrönt, lila mm.
Jag lät min första fjäder (för jag kommer att skaffa fler!) vara lite mer naturlig och anpassad efter min hårfärg. Nu kan jag välja om den ska synas eller inte eftersom den ligger under ett lager med hår och självaste fjädern är inte vit utan svagt ljusrosa. Andra fina färger vore sockervaddsrosa och isblått!
Här är Hanna igen. Hennes fjädrar passar så fint in i hennes lugg!
Jag kände mig alldeles ny med både fjädrar och nya skor, från loppisen i helgen!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar