måndag 17 oktober 2011

Möbelmässor och mumintroll

I söndags smet jag undan från plugget för att istället leta möbler, som jag tidigare skrev på bloggen. Jag ville gärna ta med mig den här härliga bläckfisken hem men då den var något för stor för mitt rum fick den stanna kvar. Jag har inte kunnat få den ur tankarna sedan dess.
Dem här fina filurerna har pappas före detta arbetskamrat skapat, en begåvad tjej som ställde ut många fina affischer i lika många fina montrar.
Jag funderade länge på om jag skulle köpa någon av de två tavlorna uppe i det högra hörnet, tyckte att dem var lite charmiga och små-fula. Jag bestämde mig dock i sista stund för att låta dem hänga kvar på väggen och tänka på saken. För er intresserade finns dem här - favoritsaker.se
Det fanns alla möjliga saker och dekorationer.
Bland annat rökelser i form utav rosor, jag borde ha köpt dem...
Efter ett par timmar på mässan gick jag hem med bland annat en mumin-bricka, tyvärr inte den på bilden utan en ännu finare som ni kanske får se någon dag!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar