måndag 7 november 2011

10 anledningar till att jag mår bra.

Här är som rubriken säger 10 anledningar till att det här har varit en bra dag -

1 Jag har fått tillbringa hela morgonen med att läsa min nya och megabra bok!
2 Jag har hittat en ny outfit jag gillar.
3 Jag har snart sytt färdigt min röda kjol på syslöjden!
4 Jag kommer att få det levande slottet - boken - på torsdag (ja, jag bunkrar upp på nya böcker)!!!
5 Vi hade håltimme på bilden så jag och tjejerna drog hem till mig och spelade tvspel och drack te.
6 Jag har fått två MVG idag i ämnen där jag inte väntade mig dem, happyface, happyface, happyface.
7 Det spelas bra musik i mina hörlurar som jag aldrig hört förr.
8 Jag ska snart se på en väldigt bra serie som jag tror att jag gillar lite extra mycket.
9 Jag har en användbar Iphone nu!
10 Jag hänger med härligt folk...





Fanny lärde mig tekniken hur man teleporterar sig och smälter in i omgivningar, värsta ninjan ju. Och nej, svarar jag henne, det är inte tillräckligt många Brad pitt-bilder på hennes blogg. Mer av dem vill jag se!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar