söndag 6 november 2011

Hauru, no-face, pantern, rödluvan och grevinnan på halloweenfest!


Under höstlovet har jag varit på utklädnings fest/tjejmiddag hos Hanna där jag vid kvällens slut var utklädd till tre olika karaktärer. Här var jag en glamrockare!
Och här var jag no face.
Fina Fanny som var en panter<3
Den galna grevinnan!
Och hennes dotter rödluvan. Vi kom fram till att grevinnan hade rymt från dårhuset för att kidnappa henne.
Senare på kvällen tog jag bort sminket...
...Satte på överdrivet många och stora ringar...
...Och blev min egna version av Hauru!
Resten utav kvällen lekte vi galenpanna, åt gott och tittade på skräckfilmer. Jag hade sett fram emot den här kvällen under hela lovet och det var kul att träffa alla tjejerna (och alla utklädnings kläderna) igen!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar