torsdag 3 november 2011

Hovar som travar

I måndags fick jag och Andrea pröva på hur det var att rida! Jag kom dit någon timma tidigare för att hjälpa till att göra i ordning Zimpzon (eller hur han nu heter, någonting med z var det iaf) och där väntade även två fina stallkatter.
Hanna gjorde denna avancerade fiskbensflätan på hans svans...
...Medan jag höll mig till något simplare.
Hur fin som helst.


Här rider jag. Det var ganska lätt att styra hästen men så fort han ökade hastigheten det allra minsta fick jag kämpa för att sitta still haha!
Andrea provar på hästen, hon har ridit förr så hon hade lite mer erfarenhet än oerfarna jag.

Proffset Hanna alltså.
Senare den dagen sov jag över hos härliga Julia men det berättar jag om någon annan gång!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar