söndag 4 september 2011

Jag kan få 500 för den på blocket



Igår kissade lill-katten ner mitt täcke för första gången så därför var det bra att jag och Hanna sov över hos Fanny.
Vi spelade alfapet, la pussel, tittade på film och drack oboy. Och jag somnade i den sköna soffan en längre tid.
Fanny har stora amerikanska blåbär som man kan plocka på vägen till busshållsplatsen (om man nu får det!).
Efter en natt fylld med tokiga tokigheter bestämde vi oss för att åka till den där 2 kilometer långa loppmarknaden i stan, och oj så fin den var.
Förutom en hel del bakverk hittade jag den här fina tablettasken från Paris! Jag hade själv en som liten så det var värsta nostalgibomben!



Dem här skorna var så fina men så, så små.
Jag prövade en gaaalen jacka.
Och Hanna prövade gaaalna solglasögon.
Jag har ingen aning om vad det här är men fint är det iaf!
Tillslut blev det så mycket folk längs gatorna att jag och Hanna sa farväl till klaustrofobin och fikade på Tullys istället. En mycket lyckad dag och i morgon skriver jag om mina köp!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar