måndag 5 september 2011

Vad man har plockat med sig hem från loppisen

Den här kappan kommer inte från gårdagens loppis utan är från en second hand affär. Jag ville bara visa upp den ändå eftersom jag älskar att den är riktigt, riktigt röd!
Ett par lika röda skor fick följa med hem också. Det är perfekt höjd på klacken för någon som är lika ovan vid klackar som jag!
Jag valde att köpa den gula 60/70tals jackan också! Den får mig att känna mig som om jag är med i en japansk tvserie, inte vet jag varför.
Men bäst av allt, en polaroidkamera! Jag vet inte om det är en av de sämre sorterna men det spelar ingen roll för jag fick den billigt och har alltid velat ha en! Den ska stå på mitt skrivbord tänkte jag. Sen har jag även köpt en till sammetsklänning och ett gäng glasfigurer men dem får ni se någon annan dag.
Fridolin!

2 kommentarer:

  1. fuck u jag fill också ha en polaridkamera ;) men vad kostade den ? :D :D
    puss <3

    SvaraRadera
  2. Den kostade ynka 100 kr! Mer var den nog inte värd haha!

    SvaraRadera