måndag 15 augusti 2011

Frida & Jag

Idag var jag och tjejerna på jakt efter några smarriga cupcakes...
...Men upptäckte att det var sommarstängt. Det var synd för det såg riktigt fint ut därinne.

Därför gick vi vidare till Frida & Jag. Fint namn tyckte jag.
Vi slog oss ner på plastgräs och åt vaniljbullar med valnötter på.
Andrea och jag drack äppellemonad som smakade aningen alkohol.
Sen trodde vi att vi såg någon som Hanna kände och rusade efter personen ner till skateparken!
Vi kände oss lite som spioner men när vi insåg att det faktiskt inte var Hannas person bestämda vi oss för att ägna tiden åt lite roligare saker.
Fridolin!

2 kommentarer:

  1. När du fota flaskan blev de nästan perfekt... bara det att det kom me ett tuggande bullmonster i bakgrunden :O

    SvaraRadera
  2. Tuggande bullgulle menar du! :D

    SvaraRadera