lördag 6 augusti 2011

Kärleken är fri

Idag såg jag som sagt på Prideparaden med syrran och jag kan inte låta bli att känna mig lite stolt över att bo i en stad där man engagerar sig så för folks rättigheter. Här ordnar man en parad för att fira kärleken medan man i vissa länder vill införa dödsstraff för homosexuella. Sådana här event är inte bara roliga utan även otroligt viktiga för att skicka ut ett budskap till världen och (som det stod på skyltarna) marschera för dem som inte kan det.
Det var otroligt mycket folk i dag och till skillnad från förra året (då man kunde ställa sig lite överallt) såg man typ ingenting!
Med andra ord blir inte bilderna bättre än så här utan man får titta i springorna.
Det kom en armé av Amy W beundrare.

Batman och Robyn. Best ever alltså.



Fina och glada änglar!

Smurf!


Samma killar som förra året har jag för mig...

Åter igen, hitta dem som är utklädda.








Men så började det plötsligt regna och bra var ju det, om man hade ett paraply, för då försvann allt folk.
Men jag och syrran hade inget paraply så vi tog skydd på Waynes.

Haha boken som handlar om skägg kan man hitta på designtorget. Nu ska det ses på film.
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar