fredag 19 augusti 2011

Kulturveckan

Den här veckan har det hänt mycket. Jag har sett på cirkus.
Jag har lyssnat på skön jazz vid brunkebergstorg.
Jag har suttit och pratat om allt och inget med den här fina tjejen.
Jag har hittat och besökt cupcake hairstyling (fjädrar i håret på ingång!)
Jag har tittat på fina och färgglada möbler som ser ut att komma från wonderland.
Jag har besökt retro butiker.
Jag har letat efter passande pluggfik med Hanna och hamnat i olika gränder och innegårdar.
Jag har drömt om att bo med en fin balkong utanför sovrummet.
Jag har spelat tvspel på Ung 08 och sedan snabbt tagit mig därifrån.
Jag har hållit mig undan från rosa utomjordingar(!!!)
Jag har beundrat (och beundrar) Hannas alltid så välstylade lugg.
Jag har lyssnat på mycket musik.
Och sett på mycket dans.
Och så har jag slutligen varit på utomhus bio i Rålis och sett på Black swan som resten av Stockholms befolkning också gjorde!
Det var mys med gratis popcorn och sittunderlag.
Andrea var pepp!
Vi hade nämligen köpt så mycket gott att äta att vi båda fick ont i magen på kvällen.
Men vi firade ändå med smultronsoda och njöt av att kunna ligga ner på Hannas picknickfilt med fin himmel över våra huvuden och balett på en stor skärm framför oss. Senare mötte vi upp Fanny, Agnes Edvin och fler fina personer som gjorde kvällen ännu trevligare!
Fridolin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar