fredag 26 augusti 2011

Way out west del 2

Idag har jag jag varit på bästa popaganda men det tänkte jag skriva om i morgon istället då festivalen pågår då också. Nu ska jag i stället skriva färdigt om Way out west!
Dag nummer två i slottsparken var lika full med fint folk som kvällen innan.
Urban cone!
Det var lååånga köer in.
Lite smygfoton på fina klädplagg. Det kommer många, många fler.
Åh senapsgult.
Annan typ av festivalföda för mig, denna gång med bananskivor.
Medan vissa åt det här i stället, var nog gott det med.


Man kunde köpa fina tygpåsar och tröjor men dem tog slut allt för snabbt!
Kaffe åt folket.
Säkert!
Och lite coola tshirts.


Toalettkön där alla såg ut att tillhöra samma gäng eller grupp.
Lite skön direkt-från-en-klubb-i-NY-musik som jag kallade det.
Killen var grym.
Ibland kom Hippiemannen på besök! Men han trivdes nog bättre i skogen för det var där han kom ifrån.
Urban Cone!
W Kalifa fick i gång publiken rejält.

Och publiken var stooor.
Bara för att.
Är det kanske Kinnaman som poserar framför kameran? Han förtjänar ju också att ha kul!
Jag undrar om han blev förvånad när en hyperaktiv Frida sprang i kapp honom med kameran i högsta hugg.
Pupl var en positivt och något flummig överraskning och sångaren var så charmig och vänlig att man dog lite.
Han berättade tex lite om Tv apparater och delade ut kitkats till hungriga i publiken samtidigt som han ropade att han inte var sponsrad.
Så här såg det ut efter kanye West kört och det förstår jag. Hans show kan ha varit det mäktigaste jag någonsin sett. Tyvärr fick jag inga bilder (jag var upptagen med att dansa) men det är helt klart värt att googla upp några. Sista natten i Göteborg och det kändes som om mina ben skulle gå av men jag var så glad ändå.
Fridolin!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar